środa, 1 lipca 2015

Odżywka Golden Rose Black Diamond i mój sposób na długotrwały manicure

Witajcie.
Dziś opowiem Wam o moim sposobie dzięki któremu mogę się cieszyć ładnym wyglądem lakieru na paznokciach nawet 7 dni:-)
Zainteresowane osoby zapraszam do lektury.



 Najpierw pokażę Wam co o odżywce mówi sam producent:

Już nie raz pisałam Wam, że co do malowania paznokci to u mnie jest z tym dramat.
Najbardziej wkurzało mnie zawsze to, że pomalowałam pazurki a za kilka godzin miałam już odpryski. Używałam top coatów ale nic to nie pomagało.
Jakiś czas temu będąc w sklepie Golden Rose sprzedawczyni (która już bardzo dobrze mnie zna jako klientkę) poleciła mi odżywkę Black Diamond Hardener.
Podchodziłam do niej sceptycznie ale w końcu się przełamałam i użyłam jej jako bazy pod lakier. 
Następnie nałożyłam lakier (tutaj dowolnej marki bo testowałam różne) i na to Top Coat Sealing Essence.
Nie wierzyłam w cuda i obserwowałam bacznie kiedy pojawi się pierwszy mega odprysk...i tak mijały mi dni... aż minął tydzień...i  co....no właśnie nic. Tylko końcówki były lekko przytarte ale żadnych większych defektów nie było, a chcę zaznaczyć że robiłam wszystko w domu jak wcześniej, czyli sprzątanie, zmywanie naczyń, gotowanie, krojenie itp. itd. 
Jenak muszę również nadmienić, że już następnym razem po pomalowaniu paznokci pilnowałam się aby do zmywania naczyń zakładać rękawice aczkolwiek nie zawsze o tym pamiętałam niestety.
Teraz pokażę Wam efekty mojego odkrycia.

Tak prezentują się moje pazurki świeżo pomalowane:

Jako baza odżywka GR Black Diamond, lakier Virtual Fashion Mania nr 84, Top Coat Essence

A poniżej fotki jak wyglądają po równym tygodniu.




Tak się prezentowały paznokcie po zmyciu. Ładnie prawda? 
Jestem mega zadowolona z odżywki Black Diamond bo dzięki niej paznokcie mi urosły, przestały się rozdwajać i w ogóle są w lepszej kondycji.


A tutaj poniżej świeże mani zrobione w sobotę wieczorem 27.06.2015r. a zdjęcie pstryknięte w niedzielę 28.06.2015r.

Jako baza odżywka GR Black Diamond, lakier Virtual Fashion Mania nr 19, palec wskazujący i serdeczny dodatkowo pokryty  Essence Nail Art 12 Holo Topping, Please!,Top Coat Essence
Jakimś ekspertem w malowaniu paznokci nie jestem i zawsze wyjadę na skórki itp. ale ogólnie lubię mieć paznokcie pomalowane, a tym bardziej teraz jak znalazłam patent na długi ładny manicure to chętniej je maluję. 
Dajcie znać czy znacie odżywkę GR i co o niej sądzicie. 
Pozdrawiam. Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz