poniedziałek, 6 lipca 2015

Makijaż - zieleń i fiolet?

Hej Kochani.
Dziś kolorowa propozycja makijażu z dość nietypowym połączeniem odcieni tzn. zieleni i fioletu.
Robiąc ten makijaż nie widziałam do końca czy kolorystyka będzie ze sobą współgrała ale powiem Wam, że z efektu końcowego jestem zadowolona. 
Zapraszam na fotki i oczywiście czekam na Wasze spostrzeżenia :-)

















SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:
  1. Podkład Inglot HD nr 71
  2. Korektor Mac ProLongwear NC15
  3. Puder ryżowy sypki Paese transparentny
  4. Bronzer W7 Honolulu
  5. Róż MUR Vivid Baked Blush Hard Day
  6. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou
  7. Brwi mineralny eyeliner Vipera 03 Smoky
  8. Pomadka Golden Rose Vision Lipstick 105
  9. Baza pod cienie Zoeva Pearl
  10. Cienie z mojej roboczej paletki Sleek plus beżowy i brąz (w załamaniu powieki) z paletki MUR Death By Chocolate
  11. Tusz Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof Black.

Dajcie koniecznie znać co sądzicie o takiej kolorowej wersji makijażu. Jestem ciekawa Waszych opinii. 
Co do podkładu Inglot HD nr 71 to póki co mam mieszane uczucia...jak potestuję go dłużej to z pewnością wyrażę o nim swoją opinię :-)
Pozdrawiam Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz