piątek, 25 kwietnia 2014

Rozświetlacz Inglot Sparkling Dust 01 RECENZJA

Witajcie.
Dziś na tapetę idzie jak dla mnie wspaniały rozświetlacz marki Inglot Sparkling Dust o numerze 01.
Ja wybrałam pierwszy najjaśniejszy odcień w kolorze delikatnego beżu czy też szampana, który będzie spisywał się u kobiet o różnym kolorze skóry.
Jest to wielofunkcyjny rozświetlacz którym można podkreślić szczyty kości policzkowych, oczy a nawet i ciało :-). Czego chcieć więcej.



OPIS PRODUCENTA:

Sypki rozświetlacz do twarzy, bardzo mocno napigmentowany. Może być stosowany zarówno do codziennego makijażu, jak i wieczorowego - zależnie od tego jaki efekt chcemy w danej chwili uzyskać. Kosmetyk zamknięty jest w okrągłym, plastikowym, zakręcanym pudełeczku z sitkiem. Zawiera gąbeczkę.


Produkt znajduje się w plastikowym aczkolwiek bardzo solidnym pudełku z sitkiem. Dołączony jest puszek ale raczej do nakładania rozświetlacza się nie sprawdzi. Ja używam do tego celu puchatego pędzelka który daje bardzo delikatny efekt. Przy aplikacji trzeba uważać ponieważ gdy nałożymy zbyt dużą ilość będziemy wyglądać jak choinka...ja nabieram odrobinę na pędzelek i jeszcze go dodatkowo strzepuję bo naprawdę niewielka ilość produktu stworzy piękny efekt tafli na szczytach kości policzkowych.
Rozświetlacz poprzez to iż jest w formie sypkiej jest baaaardzo wydajny i wątpię że zużyję go przed końcem daty ważności :-). Uwielbiam go za ten piękny delikatny efekt rozświetlenia.




Efekt rozświetlacza Inglot Sparkling Dust 01  :-) 
Rozświetlacz z Ladycode by Bell Glow Skin Powder też nie jest zły i bardzo go lubiłam i namiętnie używałam ale od kiedy mam ten z Inglota tamten poszedł w odstawkę...Inglotowski daje bardziej naturalne a jednocześnie odświeżające wykończenie, cera wygląda promiennie przy czym nie świecimy się jak przysłowiowa choinka (o ile w umiejętny sposób go nałożymy).
Mamy do wyboru bodajże 4 czy 5 odcieni nie pamiętam już dokładnie, więc każda znajdzie coś dla siebie.
Cena jest dość wysoka bo 39zł ale zważywszy na to, że jest to produkt bardzo ale to bardzo wydajny i o wszechstronnym zastosowaniu to wart jest tych pieniędzy. Ja go serdecznie polecam.

A Wy macie ten rozświetlacz? Co o nim sądzicie? Dajcie znać. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz