czwartek, 3 kwietnia 2014

METAMORFOZA KLAUDII

Witajcie!
Dziś pokażę Wam metamorfozę Klaudii...
Klaudia boi się kolorów na oczętach ale namówiłam ją żeby spróbować i zobaczyć jak się będzie czuła w kolorowym makijażu oka...i nawet jej się podobało :-).
Niestety nie mam fotki PRZED....bo oczywiście nie każdy życzy sobie udostępnić taką bez makijażu co ja doskonale rozumiem.
Zdjęcia zostały wykonane pożyczonym aparatem bo mój na chwilę obecną padł i nie mam jak robić zdjęć więc w najbliższym czasie będzie niestety mniej moich makijaży.
A więc nie przedłużając już za bardzo zapraszam na kilka zdjęć i czekamy na Wasze komentarze...
Pozdrawiam.









SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:

  1. Podkład Lirene Glam&Matt 01 jasny
  2. Korektor rozświetlająco-antystresowy Avon Fair
  3. Matujący puder sypki transparentny Mariza
  4. Broner Miyo Sun Kissed
  5. Róż Catrice Defining Blush Rose Royce
  6. Kredka do brwi Catrcie Eye Brow Stylist 030
  7. Pomadka Golden Rose 2000 nr 109
  8. Żelowa kredka Avon Super Shock Black
  9. Eyeliner Wibo Black
  10. Cienie Inglot nr 467DS, 395P, 117AS, 458DS.
  11. Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz