wtorek, 26 sierpnia 2014

Pomadki Golden Rose Velvet Matte - moje cztery kolorki

Witajcie.
Dziś przedstawię Wam moje aż cztery ;p pomadki Golden Rose Velvet Matte. Uwielbiam je za mega pigmentację, trwałość i za to że niby są matowe a jednak dają na ustach takie satynowe wykończenie.
Póki co mam ich tylko cztery ponieważ mam też sporo innych i muszę je po prostu wykończyć, a nie tak magazynować jak chomik ;p




OPIS PRODUCENTA:

Cena: 10,90 zł
Pojemność: 4,2g

Pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne matowe wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz witaminie E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera 20 odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude. Produkt nie zawiera parabenów i jest testowany dermatologicznie.


Jak wiadomo nie zawsze to co pokazuje nam producent na swoich stronach jest odzwierciedleniem stanu faktycznego i również do tych pomadek ma to się tak że ich kolory wyglądają inaczej na stronie producenta a jeszcze inaczej w rzeczywistości. 
W filmiku youtubowiczki  Digitalgirl13 możecie przyjrzeć się bliżej niektórym kolorom. Podaję Wam link do filmiku: GR Velvet Matte pierwsze wrażenie - zdjęcia kontra rzeczywistość
Jak już wspomniałam posiadam aż trzy pomadki ;p w kolorkach które moim zdaniem najbardziej do mnie pasują i w których się po prostu lubię a mianowicie 02, 07, 10 i od niedawna 24. Nie ukrywam, że miałam ochotę na kilka sztuk więcej...no ale jak to się mówi co się odwlecze to nie uciecze.


Od góry numery 02, 07, 10.



Od niedawna w mojej kolekcji nowy kolorek nr 24

A tak prezentowały się pomadki w moich makijażach:
Kolor nr 10

Kolor nr 07


Kolor 02


Kolor 24


A Wy macie je? Lubicie? Co sądzicie o wybranych przeze mnie kolorkach? Pasują do mnie czy może się pomyliłam w wyborze? Dajcie znać...Czekam na Wasze opinie. Pozdrawiam serdecznie EwelinaJ.Makeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz