wtorek, 17 czerwca 2014

Żegnam się z Wami na 2 miesiące :-(

Witajcie Kochani...
Dziś dość smutny jak dla mnie post bo chciałam się z Wami wszystkimi pożegnać. Jak już wspominałam w
którymś poście moja córa idzie od września do przedszkola (nareszcie) i z racji tego, że są to nasze ostatnie wspólne tak długie wakacje (póki nie pracuję) to jak co roku o tej porze odkąd córa jest na świecie wyjeżdżam z nią do teściów na wieś. Pokazywałam Wam kilka fotek w poście z relacji z majówki.
Piękna okolica, cicha, dom położony na uboczu a dookoła lasy i łąki...cudowny krajobraz.
Niestety nie ma tam dostępu do internetu tzn. z takich sieci jak Plus, Play czy Orange tam po prostu net nie chodzi. Trzeba mieć stałe łącze podłączone a dziadkom to nie jest potrzebne heh.
Ale nie martwcie się, dwa razy w tygodniu będę u mojej chrześnicy a u niej jest stałe łącze także w miarę możliwości będę Was na bieżąco obserwowała i odpisywała na Wasze komentarze.
Z makijażami raczej będzie ciężko bo będąc tam raczej rzadko się maluję, jedynie jak muszę się wybrać do miasta itp. ale to są raczej sporadyczne wyjścia ;p
Tak więc żegnam Wszystkich, mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie przez te 2 miesiące, życzę ciepłych i słonecznych wakacji.
PS. Mam w zapasie kilka postów z makijażami to będę wrzucała od czasu do czasu :-).
Pozdrawiam serdecznie EwelinaJ.Makeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz