piątek, 13 czerwca 2014

Moje nowe Sleek'i Vintage Romance, Celestial, Garden Of Eden

Witajcie...
Wiem wiem dla Was pewnie te paletki to już przeszłość...ale ja bardzo długo walczyłam ze sobą czy je kupić czy też nie no i tak mi zeszło kilka miesięcy ;p
Zdecydowałam się na 3 paletki a mianowicie Vintage Romance, Celestial i Garden of Eden...
Widziałam tyle pięknych makijaży wykonanych tymi właśnie paletami, że w końcu nie wytrzymałam i zdecydowałam że ja też muszę je mieć...Decyzja o zakupie była tym bardziej trudna ponieważ mam pokaźną kolekcję cieni Inglot (jakieś 160 sztuk) ale w sumie jak przychodzi co do czego i wyciągam moje palety Inglot to się okazuje, że wszystkimi cieniami się już praktycznie malowałam i nie mam pomysłu na nowy makijaż...;p
Tak więc mam moje wymarzone paletki Sleek i może zdążę przed wyjazdem zmalować nimi kilka makijaży i Wam je pokazać. Swatchy nie robiłam bo wszyscy już znają te paletki i ich zdjęć jest mnóstwo w necie..to raczej jest post z serii "chwalę się " ;p...




GARDEN OF EDEN


VINTAGE ROMANCE


CELESTIAL


A Wy macie jakieś paletki Sleek? Lubicie? Co sądzicie o moim wyborze? Dajcie znać koniecznie!
Pozdrawiam EwelinaJ.Makeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz