czwartek, 26 listopada 2015

Produkty na wymiankę :-)

Witajcie.
Mimo, że w sumie tylko jedna osoba odpowiedziała na moje wczorajsze pytanie to zdecydowałam się umieścić listę produktów na wymianę.
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia produktów . Wszystkie używane przeze mnie w większym lub mniejszym stopniu co jest widoczne na zdjęciach.





1.


   

 2.




3.




4.



5.




6.



7.


8.


9.


10.



11.





12.



13.



14.



15.



16.




17.



18.



19.




20.

21.



22.



23.



24.


25.



26.


27.


28.




29.


Ten cień po prawej to nr 68 matowy z drobinkami czyli Double SP.

30.




Wysyłka listem poleconym priorytetowym lub ekonomicznym według cennika Poczty Polskiej w zależności od gabarytu i ciężaru do uzgodnienia...Można sprawdzić pod tym linkiem Cennik Poczty Polskiej.
Jeżeli ktoś nie ma nic na wymianę a chciałby któryś z produktów to proszę pisać na pewno się dogadamy co do ceny bo nie zależy mi na zarobku tylko na tym aby komuś produkt jeszcze posłużył...:-) Przed wysyłką produkty zostaną jeszcze raz przeze mnie zdezynfekowane.
W razie jakichkolwiek pytań piszcie...
Pozdrawiam i czekam na Wasze propozycje.

1 komentarz:

  1. trzymam kciuki aby wszystko się udało oddać w świat;) ja mam niestety za dużo mazideł;p obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń