środa, 18 listopada 2015

Makijaż brązy i zieleń INGLOT DS


Witajcie.
Dziś makijaż wykonany w większości cieniami o wykończeniu DS.
Na piątym zdjęciu widać te delikatne drobinki, aczkolwiek na żywo są prawie niezauważalne.
Ostatnio często używam matów...nie wiem co mnie naszło bo jak wiecie nigdy za matami nie przepadałam. Może się starzeję,a może ta jesienna aura tak na mnie wpływa....kto to wie :-)
Nie będę Was już zanudzać swoimi wywodami i zapraszam na zdjęcia. 









SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:
  1. Podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne
  2. Jako korektor użyłam próbki podkładu EL DW 1N1
  3. Puder fixujący Wibo
  4. Bronzer Kobo Sahara Sand
  5. Róż spiekany FM Delicious Papaya
  6. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou
  7. Brwi żelowa konturówka Inglotnr 16
  8. Pomadka Kobo nr 302 Natural Beauty 
  9. Baza pod cienie Inglot Eyeshadow Keeper
  10. Cienie Inglot nr 467DS-wewn.kąciki, 125R-środkowy-górna powieka, 125r-najciemniejszy-zewn.kąciki, 121R-środek dolnej powieki.
  11. Tusz MaybellineThe Colossal Volum Express Waterproof Black




I co sądzicie o makijażu? Dajcie koniecznie znać. Jestem ciekawa Waszych opinii i sugestii.
Pozdrawiam. Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz