środa, 30 kwietnia 2014

Moje dzisiejsze zdobycze w Naturze -40%

Hej wszystkim!
Jeszcze dziś na szybko przychodzę do Was aby pochwalić się co udało mi się zdobyć w Naturze na promocji -40% na kosmetyki do makijażu.

A oto lista:

  1.  Podkład Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
  2. Podkład Illumi Long Lasting 01 Light Beige                                                                                  (oba podkłady posiadam i mam je już na wykończeniu dlatego postanowiłam korzystając z okazji kupić je na zapas, jestem z nich bardzo zadowolona)
  3. Korektor pod oczy Bell BB Cream Skin Adapt 7in1 010 Nude (miałam go jakiś czas temu i pamiętam, że nie był najgorszy i w sumie był lepszy od tych które męczę teraz więc kupiłam na zapas po atrakcyjniejszej cenie)
  4. Kobo sypki pigment nr 503 Frosty White (dziewczyny na blogach zachwalają te pigmenty, ja wzięłam jeden na próbę)
  5. Cień Sensique Velvet Touch nr 155 (piękna matowa oberżyna, nie mogłam się jej oprzeć)
  6. Eyeliner w kałamażu Pierre Rene Black (chciałam wypróbować jak będzie mi się robiło kreski takim sztywnym aplikatorem).



To tyle...niczego więcej na chwilę obecną nie potrzebowałam :-)
Już się nie mogę doczekać kiedy coś zmaluję cieniem z Sensique i pigmentem z Kobo...
Oczywiście efektami na pewno się z Wami podzielę.
Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz życzę udanej majówki. Papa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz