wtorek, 28 lipca 2015

Makijaż nowościami WIBO Fixing Powder, INGLOT Brow Liner Gel, MY SECRET Kiss My Lips


Witajcie.
Przedstawiam makijaż z wykorzystaniem moich ostatnich nowości.
Poniżej znajdziecie również dwie fotki mojego makijażu po 9 godzinach...bez jakichkolwiek poprawek (oprócz ust).
Zapraszam na fotki.


 Tak się prezentuje pomada Inglot...co sądzicie o kolorze? Dobrze dobrałam do koloru włosów?
Ostatnimi czasy jestem bardzo niezadowolona z wyglądu moich brwi...chyba znów je za bardzo wyskubałam i są jak dla mnie za cienkie...ehh chyba będę musiała je zacząć od nowa zapuszczać :-(



A tu poniżej piękna fuksjowa pomadka My Secret...w sumie ten kolor nie jest taki zły...na lato będzie idealny prawda? 
Wiem, że nie do końca pasuje ten kolor ust do makijażu oka no ale musiałam ją w końcu przetestować :-)
Nie wspomnę już o pięknym macie na twarzy dzięki fixerze Wibo...ten mat nie jest taki płaski i nawet pod oczami świetnie się spisał...jestem zachwycona efektem jaki daje.








A tu moi drodzy ten makijaż po 9-ciu godzinach...widać już lekki błysk na czole, nosie, polikach i brodzie ale w ciągu dnia nie robiłam żadnych poprawek więc uważam że efekt jest naprawdę świetny jak na tę ilość godzin. Tutaj mam na ustach kredkę Essence 07 Cute Pink....chciałam ją trochę potestować i muszę przyznać że trwałość jest rewelacyjna. 
Na tych zdjęciach można doskonale zauważyć jak kolor ust automatycznie zmienia wygląd całego makijażu...jakoś w tej fuksji powyżej lepiej mi się makijaż podobał..mimo że fuksja nie do końca do tego makijażu pasowała heh.



SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:
  1. Podkład Revlon Colorstay 150 Buff cera mieszana
  2. Korektor Mac ProLongwear NC15
  3. Puder Fixujący Wibo
  4. Bronzer kółko Flormar P115
  5. Róż Makeup Revolution Vivid Baked Blushes Hard Day
  6. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou
  7. Inglot żelowa konturówka do brwi nr 16
  8. My Secret pomadko-błyszczyk nr 14 Fuchsia (dwa ostatnie zdjęcia kredka Essence 07 Cute Pink)
  9. Baza pod cienie Zoeva Pearl
  10. Cienie z paletki Zoeva Naturally Yours (Casual Elegance -wewn.kąciki, Forever Yours-cała ruchoma powieka i środek dolnej, Soft&Sexy-załamanie powieki, Pure-łuk brwiowy, Timeless Chic-zewn. kąciki oczu i linia górnych rzęs)
  11. Tusz Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof Black

Dajcie znać co sądzicie o makijażu i o moich nowościach. dobrze dobrałam do siebie kolor pomady do brwi i produktów do ust jak uważacie? Czekam na Wasze wskazówki :-)
Pozdrawiam.Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz