piątek, 10 lipca 2015

Makijaż - kolorowa wariacja + INFORMACJA

Witajcie.
Dziś iście wakacyjny kolorowy jak na mnie makijaż.
Na górnej powiece zrobiłam kreskę przyciągającym uwagę błękitem, na dole użyłam pięknego cienia z paletki Sleek Celestial który mieni się na fioletowo i tak jakby lekko niebiesko w zależności od padającego światła.
Chciałam Was też poinformować, że jutro wyjeżdżam na dwutygodniowy urlop więc mało mnie tu będzie, a może nawet w ogóle.  Także trzymajcie kciuki żeby pogoda mi dopisała i żebym troszkę wypoczęła :-)

A teraz zapraszam na fotki.












SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:
  1. Podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne
  2. Korektor Mac Prolongwear NC15
  3. Puder fixujący Wibo
  4. Bronzer i róż kółko Flormar P115
  5. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou
  6. Brwi konturówka w żelu Inglot nr 16
  7. Pomadka Avon Ultra Beauty Rose Creme
  8. Baza pod cienie Zoeva Pearl
  9. Cienie z paletki MUR Death By Chocolate (Bring down Angels-wewn.kąciki, White Light-łuk brwiowy, Devour Me-załamanie powieki)
  10. Cienie z paletki Sleek Celestial (Lunar-ruchoma powieka, Saturn's Ring-dolna powieka, Dark Matter-zewn. kąciki)
  11. Kredka Avon Color Trend Blue Waves
  12. Tusz Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof Black

Dajcie znać co sądzicie o makijażu. Przepraszam za wygląd moich brwi ale jak już wcześniej w którymś poście informowałam postanowiłam je troszkę zapuścić :-)
Pozdrawiam. Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz