czwartek, 13 marca 2014

Moje ulubione kredki do oczu

Witajcie.
Jak obiecałam przychodzę do Was z recenzją i fotkami moich ulubionych kredek do oczu.
W moim makijażu standardowo nie może zabraknąć czarnej kreski, po prostu bez niej moje oczy nie wyglądają tak dobrze, bo nie dość że mam małe oczka to jeszcze jasne rzęsy...i zawsze ta kredka jakoś optycznie zagęszcza górne rzęsiska i nadaje mojemu makijażowi charakteru. Nie raz mogłyście się przekonać, że maluję również kolorowe kreski ale i tak pod kolorową zawsze daję najpierw czarną...
Takie jakieś zboczenie mam ;p

Przechodząc do tematu posta chciałabym Wam przedstawić kredki, które moim zdaniem zasługują na uznanie, i które ja bardzo lubię i często używam...no praktycznie codziennie.
Pierwsze z nich to kredki marki Essence Long Lasting. Tak jak pisze naprawdę są long lasting. Nie ścierają się, nie znikają z powieki i u mnie wytrzymują aż do demakijażu...Jak dla mnie rewelacja za niewielkie pieniądze. Dodam jeszcze, że są bardzo mięciutkie i bardzo przyjemnie maluje się nimi kreski.Kolor jest nasycony. A oto egzemplarze które ja posiadam w swoich zbiorach. Ostatnia kredka ta zielona to seria Metallic ale też jest godna uwagi.
Kolory od góry:
1. 05 C'est La Vie
2. 15 Bling Bling
3. 16 Coolest Chic
4. 17 Tu-Tu-Touquoise
5. Seria Metallic ale nie widać już numerku bo mam ją już dość długo:-).





Następnymi kredkami są kredki firmy Avon. Też mega trwałe- przynajmniej na moich oczętach...Najbardziej sobie chwalę kredki żelowe, bo są mięciutkie i wystarczy lekko przyłożyć kredkę do powieki i pociągnąć i uzyskujemy piękną nasyconą kolorem kreskę...maluje się nimi bardzo gładziutko.
Kolory od góry:
1. Black Ice Glimmerstick Diamonds (zwykła czarna kredka ze srebrnymi drobinkami których prawie nie widać na oku więc śmiało można używać na co dzień)
2. Mod Gold Glimmertick Diamonds ( również zwykła czarna kredka ale tym razem ze złotymi drobinkami ciut większymi niż poprzednia aczkolwiek drobinki te są prawie niewidoczne)
3. Starry Night Blue Glimmerstick 
4. Super Shock SAVAGE gel eyeliner
5. Super Shock RAW PLUM gel eyeliner
6. Super Shock BLACK gel eyeliner





To moje ulubione kredki po które często sięgam i które są naprawdę warte uwagi. Napiszcie czy znacie, a może używacie? Co Wy o nich sądzicie?
Jeżeli chcecie poczytać o jakimś konkretnym kosmetyku z moich zbiorów to napiszcie w komentarzu.
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz