wtorek, 25 marca 2014

Moje nowości od Avon

Witajcie Kochani!
Dziś przychodzę do Was aby podzielić się moimi nowościami w kuferku od firmy Avon z racji tego, że akurat wczoraj otrzymałam paczuszkę :-)
Na razie przedstawię Wam produkty , które sobie zamówiłam. Jak je troszkę potestuję to napiszę o nich coś więcej.
A więc zaczynamy :-)




Pierwszą rzeczą, którą miałam ochotę wypróbować jest nowość w Avon czyli:

  1.  Makeup Setting Spray utrwalający spray do makijażu cena to 14,99 zł przy zakupie dowolnego produktu z zwybranych stron. Zachwalała jedna z youtuberek i stwierdziłam, że również go wypróbuję. Mam nadzieję, że spisze się równie dobrze jak Fixujący Spray od Hean.
  2. Drugą rzeczą jest kolejna kredka żelowa Super Shock w kolorze Flash jest to piękny perłowy jasny róż cena 9,99zł w ofercie Netto. Może niedługo zmaluję jakiś makijaż i pokażę Wam jak kredka się prezentuje.
  3. Kolejną rzeczą jest Korektor rozświetlająco-antystresowy pod oczy cena 12,99zł. Ja mam w kolorze Fair. Wciąż poszukuję idealnego korektora, który dobrze by krył ale jednocześnie był delikatny i nie wysuszał mi skóry pod oczami. Potestuję ten za jakiś czas i napiszę Wam o nim coś więcej.
  4. Czwarta rzecz to Tusz do rzęs Aero Volume w kolorze czarnym cena 14zł w ofercie dla konsultantek. Co prawda mam już swój ulubiony tusz i tylko jego przeważnie używam, ale od czasu do czasu daję się skusić na wypróbowanie czegoś nowego. Zobaczymy jak będzie tym razem.
  5. Ostatnią rzeczą jest bezbarwny błyszczyk cena 6,99zł w ofercie Netto. Brakowało mi takiego w kuferku, bo nie raz jak używam na całe usta kredki z Pierre Rene która jest mega trwała to przydałoby się troszkę nadać ustom blasku żeby nie były tak suche i matowe. 
To na tyle z moich nowości. A tak prezentują się bez swoich opakowań:



Jak miałyście któryś to napiszcie co sądzicie i jakie są Wasze wrażenia. Pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz