sobota, 7 lutego 2015

Pomadki Avon "Zmysłowa przyjemność"

Witajcie. 
Dziś przychodzę do Was aby pokazać Wam wybrane przeze mnie kolory nowych pomadek Avon "Zmysłowa Przyjemność".
Wybrałam 11 odcieni w których noszeniu powinnam czuć się dobrze :-)


Z góry przepraszam za wygląd mojej cery ale jak wiecie borykam się z trądzikiem i jestem w trakcie leczenia, a z racji weekendu daję cerze odetchnąć i nie noszę makijażu. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali :-)

Opis producenta:
Szminka "Zmysłowa Przyjemność" to kolor, którego pragniesz, przyjemność, którą pokochasz. Pigmenty w połączeniu z żelową bazą dają kolor w najczystszej postaci – soczysty, świeży i pełen blasku.Lekka żelowa konsystencja bez dodatku wosków zapewnia nawilżenie i uczucie zmysłowej gładkości podczas aplikacji. Odkryj 20 zmysłowych odcieni nowej szminki Avon "Zmysłowa Przyjemność" 

Moja opinia:
Pomadki rzeczywiście mają świetną konsystencję i pięknie nawilżają usta. Nakładając je mam wrażenie jakbym nakładała jakieś masełko pielęgnacyjne. Kolory bardzo mi się podobają bo mimo, że w opakowaniu wyglądają na bardzo mocne to w rzeczywistości się delikatne i stonowane.
Niestety nie może być tak pięknie...nie wiem jak u innych dziewczyn ale u mnie dają w ustach taki gorzkawy smak który ciężko mi znieść...Póki co mam tylko próbki i z powodu tego gorzkiego posmaku raczej nie skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie. Poza tym nie mam im nic do zarzucenia. W miarę dobrze utrzymują się na ustach i równomiernie z nich schodzą. 
W moim przypadku nie wiem czy jakieś inne pomadki pobiją moich ulubieńców tzn. Golden Rose Velvet Matte :-)
A oto kolory które dla siebie wybrałam:

 1. Red Tulip


 2. Honey Flower


 3. Peach Petunia


4. Royal Peony


 5. Poppy Pink


 6. Orchid Petal


 7. Garden Rose


 8. Rose Bouquet


9. Day Lily


 10. Purple Hyacinth


11. Tawny Rose



A Wy macie już te pomadki? Co o nich sądzicie? Któreś kolory przypadły Wam do gustu?
Dajcie koniecznie znać. Pozdrawiam serdecznie.










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz