piątek, 16 stycznia 2015

CHCIEJLISTA na 2015 rok - KOLORÓWKA + AKCESORIA

Witajcie.
Dziś chciałabym Wam pokazać co mi się marzy w 2015 roku i mam cichą nadzieję, że niektóre z tych produktów uda mi się zdobyć z czego byłabym baaaardzo zadowolona :-)
Zapraszam do oglądnięcia.


1. Paletka Zoeva Naturally Yours 


2. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer, Cindy-Lou Manizer





3. Pedzle Zoeva Luxe Complete Set Zestaw 15 pędzli w etui


4. Kryolan Multi Gel - żel do brokatu


5. Kolejne kolory pomadek Golden Rose Velvet Matte i Vision Lipstick

 


6. Beauty Blender


7. Korektor Mac Pro Longwear NC15


8. Sleek zestaw do konturowania twarzy Contour Light


9. Pigmenty Kobo (dwa brakujące odcienie) + cienie sypkie Inglot  (te które najbardziej przykują moją uwagę  tzn. muszą się pięknie mienić a mam już na oku na 86 ;p )
 

10. Podkład Inglot HD nr 71

11. Puder Inglot HD Sculpting Powder - do konturowania nr 505



12. Puder Inglot HD  Illuminating Loose Powder & Sparkling Dust nr 43



13. Makeup Revolution Aqua Brow Farbka do brwi FAIR






Kolejność produktów jest przypadkowa także tym się nie sugerujcie. Troszkę się tego nazbierało a jeszcze pewnie w między czasie wyjdą jakieś nowości którym znając życie nie będę umiała się oprzeć ;p heh. 
Macie któryś produkt z mojej chciejlisty? Może możecie mi coś jeszcze doradzić, a może odradzić? 
Dajcie koniecznie znać. Czekam na Wasze komentarze. Pozdrawiam.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz