piątek, 20 lutego 2015

Makeup Revolution Death By Chocolate - pierwsze wrażenie + makijaż


Witajcie.
Dziś przedstawię Wam moją nową paletkę Makeup Revolution Death By Chocolate.
Kto jest chętny poznać moją opinię na jej temat i  zobaczyć co udało mi się z jej pomocą zmalować to zapraszam do czytania i oglądania.

Opis producenta:
Profesjonalna paleta 16 cieni do powiek w kuszących, czekoladowych odcieniach. Zawiera cienie błyszczące i matowe. Mocno na pigmentowane, trwałe kolory. Idealne do wykonania dziennego i wieczorowego makijażu.
Moja Opinia:
Co tu dużo mówić czy też pisać... wszystko o czym zapewnia nas producent jak dla mnie jest w 100% spełnione. Cienie "błyszczące" mają świetną satynową konsystencję, a maty są wręcz aksamitne. Świetnie się blendują, nie blakną w ciągu dnia i ja nie mam im nic do zarzucenia. Cienie różnią się konsystencją od mojej pierwszej paletki MUR tzn. What You Waiting Fo? bo ta ma cienie perłowe takie mokre w konsystencji, a w Chocolate to są raczej cienie satynowe. Nie zmienia to jednak faktu, że obie paletki lubię bo każda daje inne możliwości. Widziałam już zapowiedź nowej paletki MUR i aż serce mocniej mi zabiło.
Rozum podpowiada "opanuj się" bo tyle masz już cieni, ale chęć posiadania kolejnych jest większa ;p
Ja jestem pod ogromnym wrażeniem tejże palety i absolutnie zakupu nie żałuję.
 












SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:
  1. Podkład Revlon Colorstay 150Buff
  2. Korektor Mac Pro Longwear NC15
  3. Mineralny puder bambusowy Hean HD 500 Translucent
  4. Bronzer Miyo Sun Kissed
  5. Spiekany róż FM Delicious Papaya
  6. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer
  7. Brwi mineralny eyeliner do brwi i powiek Vipera Blonde
  8. Pomadka Golden Rose Vision Lipstick nr   103
  9. Baza pod cienie Zoeva Pearl
  10. Cienie z paletki Makeup Revolution Death By Chocolate
  11. Tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof Black
Dajcie koniecznie znać co sądzicie o palecie. A może już ją macie? Jak Wam się podoba moja propozycja makijażu tą paletą? Czekam na Wasze komentarze. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz