piątek, 13 lutego 2015

Pierwszy roczek bloga

Witajcie.

Dziś całkiem luźny post. Dokładnie rok temu o tej porze zdecydowałam się na założenie bloga. 

Nigdy nie przypuszczałam, że będę go prowadziła tyle czasu bo niektóre z Was dobrze wiedzą iż miałam chwile zwątpienia i chciałam z bloga zrezygnować. Koniec końców jestem tu nadal i póki co nie zamierzam z blogowania rezygnować bo daje mi to dużo radości i satysfakcji ale również dzięki blogowi "poznałam" wiele fajnych osób. Oczywiście w przenośni poznałam ale sam fakt, że można z kimś jeszcze popisać o tym co nas interesuje daje radość.
Wczoraj przeglądałam moje makijaże jak zaczynałam blogowanie i powiem Wam, że różnica w ciągu tego roku jest kolosalna według mnie na plus :-)

Chciałabym stąd wszystkim podziękować za to że jesteście, że obserwujecie mojego bloga i za wszystkie komentarze.Bardzo dużo to dla mnie znaczy i daje motywację do dalszego udzielania się na blogu.

Jeszcze raz Wszystkim serdecznie dziękuję. Pozdrawiam. 



Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz