czwartek, 23 października 2014

Moja wygrana w rozdaniu - paletka + 4 cienie Hean HD

Witajcie.
Jakiś czas temu a dokładnie w miesiącu wrześniu wzięłam udział w rozdaniu na FB organizowanym
przez MoNuSiA . O szczegółach rozdania możecie poczytać Tutaj.
Jak się później okazało ja wygrałam to rozdanie o czym nawet nie wiedziałam i dopiero gdy dziwnie znajoma na FB mi gratulowała wygranej to przypomniało mi się, że przecież brałam udział w rozdaniu heh. I oto tym sposobem stałam się posiadaczką paletki na 4 cienie marki Hean plus do tego cienie które sama sobie wybrałam zostawiając komentarz pod rozdaniem. Z racji tego iż Pani która zajmowała się wysyłką w firmie Hean poszła na urlop tak więc wysyłka mojej nagrody przedłużyła się aż do dziś....Ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale.
Jeżeli chcecie coś więcej poczytać o cieniach Hean i zobaczyć z bliska ich kolorki i wykończenia to zpraszam na bloga do MoNuSiA...Kobieta zmienna jest. Tak na marginesie to bardzo sympatyczna dziewczyna, która tak jak ja jest "maniaczką" cieni i kolorówki heh.
Dużo dobrego słyszałam o cieniach marki Hean i chciałam je przetestować ale wciąż się wahałam.
Po pierwszym  "macaniu" mogę powiedzieć tyle, że kolorki są intensywne i różnią się wykończeniem tzn. jedne mają taką mokrą konsystencję a drugie są satynowe. Już się nie mogę doczekać kiedy ich użyję...i mam nadzieję, że już jutro będę mogła Wam przedstawić makijaż wykonany moją wygraną.
A tymczasem już bez zbędnego gadanioi-pisania zapraszam na fotki tego co zgarnęłam w rozdaniu.



Tak się prezentuje paletka...bardzo ładnie wykonana z dużym lusterkiem w środku. Jedyne do czego mogę się przyczepić to to że cienie nie trzymają się magnesów w paletce tak wiecie na mur beton...podważając cienie z boku pazurkiem bez problemu można go wyciągnąć z paletki i zastanawiam się czy czasem nie będą odpadać od magnesów...No cóż czas pokaże.



 



 






A tak prezentuje się paletka z wybranymi przeze mnie cieniami. Swoją drogą to bardzo mi się podobają te kolorki.


Dajcie znać czy macie cienie marki Hean  i co Wy o nich sądzicie.
Pozdrawiam serdecznie. EwelinaJ.Makeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz