niedziela, 7 grudnia 2014

WYPRZEDAŻ/WYMIANA BLOGOWA :-)

Witajcie.
Dziś już drugi post z racji tego, że akurat mam troszkę wolnego czasu tylko dla siebie :-).
Mam trochę kosmetyków na sprzedaż lub wymianę. Ja osobiście bardzo lubię takie akcje ponieważ można w o wiele niższych cenach nabyć coś do przetestowania. Z racji tego, że trochę się tego u mnie nazbierało postanowiłam zorganizować taką akcję sprzedaż/wymiana.
Produkty te niestety u mnie się nie sprawdziły, albo po prostu nie trafiłam z kolorem dlatego zamiast leżeć i się marnować wolę je komuś "oddać" kto będzie z nich korzystał. Wszystkie produkty są moją własnością, które sama kupiłam lub dostałam. Ich zużycie jest przeważnie znikome co widać na zdjęciach. Jeśli chodzi o pudry i podkłady to były użyte zaledwie ze 2 lub 3 razy.
Zapraszam serdecznie i oczywiście czekam na jakieś Wasze propozycje ewentualnej wymiany.
Z jedną z dziewczyn z bloga już się wymieniłyśmy na kilka rzeczy i obie jesteśmy bardzo zadowolone :-).
Oczywiście jeżeli ktoś będzie zainteresowany zakupem to musi doliczyć koszt wysyłki , który ustalimy indywidualnie w zależności od ilości wybranych kosmetyków.

1. Cienie Inglot numerki:  -314M pierwszy rząd drugi od lewej), -362M (pierwszy rząd trzeci od lewej), -392M (pierwszy rząd czwarty od lewej),  -119R (pierwszy rząd piąty od lewej), -367M (trzeci rząd pierwszy od lewej), - 345M (trzeci rząd drugi od lewej). 316M (trzeci rząd trzeci od lewej) cena 5zł za sztukę.



2. Matowe lakiery do ust Makeup Revolution po lewej kolor What I Belive, po prawej You Took My Love  (użyte ze 3 razy) - cena 8zł za sztukę.




3. Baza pod cienie Makeup Revolution Original Focus&Fix - cena 5zł za sztukę 


4. Pomadka Makeup Revolution o nazwie Beloved - cena 5zł




 5.Podkład Inglot YSM nr 41 (użyty dwa razy) - cena 8zł


6. Róże/Inglot od lewej nr 28, XL1, 49 - cena 5zł za sztukę


7. Inglot AMC Face Blush dość ciemny kolor wpadający w brąz/pomarańcz niestety brak numerka - cena 5zł


8. Róże Inglot numery kolorków widoczne na zdjęciu. Cały komplet z platką - cena 60zł, cena samego pojedynczego wkładu 10zł za sztukę.


 10. Cienie Inglot pasek nr 358 M i duże kółko 100DS - cena 4 zł za sztukę.


11. Puder Rimmel Stay Matte Long Lasting nr 003 Peach Glow - cena 8zł zużycie znikome

12. Puder ryżowy Miyo - cena 8zł zużycie znikome


13. Tester podkładu Rimmel Stay Matte nr 201 (15ml użyty raz) - cena 5zł
14. Podkład Paese Matte&Cover nr 200 Porcelana - cena 15zł
15. Podkład Bourjois 123 Perfect nr 51 Light Vanilla - cena 15zł 
16. Podkład Lirene Glam&Matt nr 01 Jasny - cena 15zł 
Podkłady mają zużycie znikome, użyte ze 3 razy ale neistety stanowczo za ciemnie dla mnie. 
17. Paletka cieni My Secret Hot Colors - cena 7zł
18. Pomadka Miss Sporty nr 053 Watch Out - cena 3zł
19. Żelowy Eyeliner Pierre Rene Black (większa połowa słoiczka) - cena 5zł
20. Pierre Rene Eyeliner Precision Ink Black (użyty ze 3 razy) - cena 5zł
21. NOWE Cienie Hean w pełnowymiarowych opakowaniach (białe słoiczki) kolory nr 821, 838 i 892 - cena 7zł za sztukę (na górze ten po prawej , i oba na dole).


Pozdrawiam serdecznie i piszcie koniecznie jak coś Was zaciekawi. Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz