wtorek, 20 października 2015

Makijaż- delikatnie INGLOT DS

Witajcie.
Dziś pokażę Wam makijaż cieniami Inglot w matach...ale ale...jak na mnie przystało przemyciłam w tym makijażu odrobinę błysku ponieważ użyłam cieni o wykończeniu  Double Sparkle (DS) czyli matów z delikatnym brokatem. Widać ten delikatny błysk na pierwszym zdjęciu, aczkolwiek na żywo jest to prawie niezauważalne i trzeba się naprawdę dobrze przyjrzeć żeby zauważyć te błyszczące drobinki.
Odkąd umieściłam moje najczęściej używane cienie Inglot w paletce Melkior o czym pisałam Wam TUTAJ to znacznie częściej po nie sięgam czego efektem będą kolejne posty z wykorzystaniem właśnie cieni Inglot.
Zapraszam więc na fotki.







Przepraszam za te sklejone rzęsy na lewym oku ale zauważyłam to dopiero po zrobieniu zdjęć...









SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:
  1. Podkład Revlon Colorstay 150 Buff cera mieszana
  2. Korektor -próbka podkładu EL DW 1N1
  3. Puder fixujący Wibo
  4. Bronzer Kobo Sahara Sand 308
  5. Róż Catrice Defining Blush 020 Rose Royce
  6. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou
  7. Brwi konturówka Inglot nr 16
  8. Pomadka GR VM nr 10
  9. Baza po cienie Inglot Eyeshadow Keeper
  10. Cienie Inglot nr 467 DS, 53 AMC, 328 M, 337 M 
  11. Tusz Maybelline The colossal Volum Express Waterproof Black
Dajcie znać co sądzicie o tych cieniach i makijażu. Macie cienie Inglot? Lubicie?
Czekam na Wasze komentarze.
Pozdrawiam. Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz