piątek, 7 sierpnia 2015

Delikatny makijaż z kreską



Witajcie. 
Dziś krótki post z delikatnym makijażem na te upały...
Czarna kreska pokryta pigmentem Inglot nr 112.
Taki minimalizm bardzo mi odpowiada w te upalne dni :-)










Przepraszam Was za jakość zdjęć ale mój aparat zostawiłam córce która została na wakacjach, a ja muszę sobie radzić aparatem z telefonu. Mam jednak nadzieję, że coś widać. 

SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:
  1. Podkład Bell Illumi 01 Light Beige
  2. Korektor Mac Pro Longwear NC15
  3. Puder fixujący Wibo
  4. Bronzer Kobo 308 Sahara sand
  5. Róż spiekany FM Delicious Papaya
  6. Konturówka żelowa do brwi Inglot nr 17
  7. Pomadka Golden Rose Vision Lipstick nr 103
  8. Baza pod cienie Zoeva Pearl
  9. Na całą powiekę matowy beżowy cień My Secret nr 505
  10. Czarna kreska zrobiona żelowym czarnym eyelinerem Inglot nr 77
  11. Pigment Inglot nr 112
  12. Tusz Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof Black


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz