czwartek, 9 kwietnia 2015

Kwietniowe nowości Golden Rose

Witajcie.
Miesiąc marzec minął mi bardzo szybko. Wytrwałam w postanowieniu i w marcu nie poczyniłam  żadnych zakupów kolorówki <jupi>
Natomiast miesiąc kwiecień zaczął się małymi zakupami spowodowanymi nie tyle potrzebą co raczej poprawieniem sobie humoru :-)
Zatem przedstawiam Wam wybrane przeze mnie produkty:



  1. Pomadka Glden Rose Velvet Matte nr 04
  2. Pomadka Golden Rose Velvet Matte nr 09
  3. Metaliczny eyeliner nr 06 (ciemny brąz)
  4. Kredka do brwi Classics nr 402
  5. Diamentowa odżywka do paznokci

Od góry: kredka do brwi, eyeliner 06, pomadka 04, pomadka 09




Poniżej możecie zobaczyć jak się prezentuje kredka do brwi, pomadka nr 09 oraz eyeliner.
Przepraszam za zdjęcia ale robione są na szybko zaraz po przyjściu z pracy. 
Tak się prezentuje mój makijaż po prawie 11-stu godzinach noszenia :-)


SPIS UŻYTYCH KOSMETYKÓW:
  1. Podkład Catrice All Matte 010 Light Beigr
  2. Korektor Max Factor Mastertouch 303 Ivory
  3. Mineralny puder bambusowy Hean HD 500 Translucent
  4. Bronzer W7 Honolulu
  5. Róż spiekany Delicious Papaya
  6. Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer
  7. Kredka do brwi GR Classics 402
  8. Pomadka GR Velvet Matte nr 09
  9. Baza pod cienie Zoeva
  10. Cienie z paletki MUR Death By Chocolate
  11. Metaliczny eyeliner GR nr 06
  12. Tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof Black
 
Dajcie znać co sądzicie o wybranych przeze mnie kosmetykach. Macie? Używacie? Czekam na Wasze komentarze. POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz