czwartek, 16 kwietnia 2015

Kolejne nowości kolorówki kwietnia Avon, Vipera, Kryolan


Witajcie. 
Dziś pokażę Wam kolejne nowości, które znalazły się w mojej kosmetyczce w tym miesiącu.



Skusiłam się na kolejną pomadkę Avon Ultra Beauty ponieważ pierwsza którą Wam pokazałam Tutaj bardzo przypadła mi do gustu kolorem, trwałością i wykończeniem. Tym razem skusiłam się na kolor Rose Creme.... kolor który bardzo ożywia twarz i bardzo mi się podoba.
Kolejnym produktem jest korektor Avon Idealna Cera w kolorze Fair. Nareszcie Avon stworzył jasny korektor dla bladzioszków ale...no właśnie...mi nie bardzo ten korektor przypadł do gustu...Krycie jak dla mnie ma słabe, a poza tym bardzo szybko się ściera i po 2 godzinach nie widać żebym coś miała pod oczami....a szkoda bo kolor jest świetny. 
Poniżej możecie zobaczyć swatche oraz jak pomadka i korektor wyglądają na twarzy.





Kolejną nowością jest żel do brokatu marki Kryolan z mojej chciejlisty. Bardzo długo na niego polowałam bo zawsze jak chciałam go kupić to był brak w sklepie Ladymakeup.pl
No ale cierpliwość popłaca i w końcu go dorwałam...a przy okazji wrzuciłam do koszyczka kolejny mineralny eyeliner do brwi i powiek marki Vipera ale tym razem w kolorze 03 Smoky.


Wkrótce pojawi się makijaż z wykorzystaniem tych wszystkich nowości.
A Wy macie któryś z tych produktów? Co o nich myślicie? 
Dajcie koniecznie znać. 
Pozdrawiam. Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz