poniedziałek, 2 marca 2015

Podkład Bell Royal Mat Skin - moja opinia


Witajcie.
Dziś przedstawię Wam podkład na który natknęłam się w Biedronce. Pomacałam tester i tym sposobem tubka trafiła do mojego koszyka. Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jego temat i zobaczyć efekt jaki daje na buzi to zapraszam do dalszej lektury :-)



Opis producenta:
Zaawansowana technologicznie formuła fluidu zapewnia trwały, matowy makijaż przez wiele godzin. Specjalnie dobrana mieszanka pigmentów pozwala ukryć przebarwienia i niedoskonałości skóry, zachowując przy tym naturalny wygląd skóry, bez efektu maski. Dobroczynne działanie aloesu sprawia, że skóra jest aksamitnie gładka, dobrze nawilżona i zregenerowana.
Zawiera wit. C i E oraz naturalny filtr UVB.

Cena: 16zł / 30g



Moja opinia:
Podkład ma fajną konsystencję nie za wodnistą i nie za gęstą taką w sam raz. Ładnie pachnie tak jakby kremowo. Mi ten zapach odpowiada. Co do koloru no to cóż...jak się go nakłada to jest pięknym jasnym beżem ale już po chwili ciemnieje. Na szczęście to ciemnienie nie jest aż tak drastyczne (chociaż jednak odcina się od szyi) jak to bywało u mnie przy innych podkładach więc sądzę, że jakoś go zużyję.  
Fajnie matowi moją mieszaną cerę na około 4-5 godzin. Później niestety zaczynam się świecić. 
Podoba mi się jego krycie
Co prawda nie jest zbyt trwały i ściera się z okolicy nosa, ust i brody (przy np: wycieraniu nosa, czy noszeniu szalika) ale zawsze można to poprawić dokładając produkt w te okolice . Ja osobiście lubię takie podkłady, które mogę w każdej chwili dołożyć nie niszcząc przy tym makijażu. Bo już np: przy CS nie mam możliwości poprawienia czegokolwiek bo ma inną konsystencję tzn. zastygającą i dokładając go powstają plamy.
Ogólnie przypadł mi do gustu ten podkład...
Dorwałam go w Biedronce za 12,99zł
Od jakiegoś czasu w Biedronkach jest dostępna szafa Bell także jeśli Was ten podkład zainteresował to zerknijcie sobie na testery.


 Tak wyglądam bez podkładu i korektora
 Tak wygląda buzia po nałożeniu podkładu Bell Royal Mat Skin
Ładnie pozakrywał moje wszystkie piegi :-)


A Wy znacie ten podkład? Co sądzicie o nim. Dajcie koniecznie znać. Pozdrawiam Serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz