czwartek, 12 marca 2015

Paletka Sleek Face Form Light



 Witajcie Kochani.
Dziś pokażę Wam już troszkę sponiewieraną przeze mnie paletkę Sleek Face Form w kolorze Light.

Opis producenta:
Face Form Palette to zestaw wszystkich potrzebnych kosmetyków przeznaczonych do podkreślenia konturów Twojej twarzy. Dostępny w czterech wariantach. W zestaw wchodzą: matowy puder brązujący do konturowania, rozświetlacz oraz róż Rose Gold (wersja Fair/Light) lub bronzer (wersja Medium/Dark)




Opakowanie jest malutkie i sprytne. Kolor bronzera bardzo mi odpowiada bo świetnie pasuje do mojej jasnej karnacji. Rozświetlacz jest bardzo fajny taki satynowy i daje piękną taflę, a róż w tym kolorze już posiadam i wręcz go uwielbiam. U mnie wszystkie trzy produkty utrzymują się na buzi od nałożenia aż do demakijażu a jak wiecie makijaż robię o 5-ej rano a zmywam go po przyjściu z pracy między godziną 16-ą,  a 17-ą. Także u mnie spisuje się na medal.
Ta paletka to świetne rozwiązanie również na wyjazdy ponieważ w jednym malutkim poręcznym opakowaniu mamy trzy produkty dzięki którym możemy wykończyć makijaż.
W sumie to mogłabym tym jednym pudełeczkiem zastąpić moje wszystkie inne bronzery, róże i rozświetlacze ;p...tak tak wiem to jest niemożliwe przynajmniej u mnie bo ja lubię mieć różne odcienie róży, i rozświetlaczy o bronzerach nie wspominając heh. Ale ogólnie osoby które nie potrzebują mieć tyle wszystkiego to powinny być z tej paletki i takiego rozwiązania 3w1 zadowolone. 
Żałuję że tak długo wahałam się nad zakupem tej paletki...ale teraz ją mam i namiętnie używam.
Jak widać na zdjęciach pigmentacja jest oczywiście jak dla mnie bardzo dobra.







 A Wy macie tą paletkę? Lubicie? Dajcie koniecznie znać. 
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz