poniedziałek, 12 maja 2014

Moje nowości od HEAN- recenzja

Witajcie!
Dziś chciałam Wam pokazać jakie produkty marki Hean zdobyłam już jakiś czas temu. Z racji tego że chciałam je troszkę potestować to z recenzją przychodzę do Was dopiero teraz.
Ze słynnej marki Hean skusiłam się na dwa zachwalane produkty.




 1. Hean korektor rozświetlający HD nr 101 Porcelain
pojemność 9ml cena 11,99zł
Ważność do 07.2016r.

Dostępny w dwóch kolorach 101 i 102.

 Dla każdej kobiety, która poszukuje rozświetlenia cery i perfekcyjnego wykończenia makijażu pod oczami i w okolicach ust.




DLA KOGO?

Każdy rodzaj cery.



DZIAŁANIE
• Maskuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami, drobne zmarszczki, przebarwienia oraz inne niedoskonałości skóry. 
• Umożliwia modelowanie i rozświetlanie wybranych partii twarzy.
• Wzbogacony w proteiny pszeniczne,nawilża, delikatnie napina i wygładza naskórek
• Bezzapachowy.
• Lekka formuła świetnie łączy się z kremem, bazą, podkładem lub pudrem. 
• Wygodny aplikator ułatwia precyzyjne nakładanie produktu.

EFEKT
Rozświetlona, pełna blasku twarz, bez oznak zmęczenia.



Moje gołe oczko bez korektora...no mam co zakrywać ;p

 A powyżej i poniżej z korektorem :-)

MOJA OPINIA:
Korektor ma fajną ani gęstą ani lejącą  konsystencję, kolor odrobinkę ciemnieje ale nie ma dramatu. 
Krycie bardzo mnie zadowala ale jak to zwykle bywa jest ale....niestety u mnie zbiera się w zmarszczkach i po chwili strasznie zastyga co powoduje, że każdy ruch dolną powieką tzn. na przykład mrużenie oczu powoduje że powstają nieestetyczne pęknięcia. Mam co do niego mieszane uczucia.
Jak to z większością produktów bywa póki się nie przetestuje na własnej skórze to jednej pasuje innej już nie.
Ja jednak dalej będę poszukiwała swojego ideału. Może kiedyś znajdę;p


 2. Hean HIGH DEFINITION bamboo fixer powder 
 Matujący Puder Bambusowy HD nr 500 Transparentny
pojemność 8g cena 15,99zł
Ważność do 03.2016r.

Dostępny w 3 kolorach: 500 Transparentny, 501 jasny beż, 502 naturalny.


DLA KOGO?
Dla kobiet,które pragną szybkiego efektu, perfekcyjnie matowej skóry.

RODZAJ CERY
Tłusta, mieszana z nadprodukcją sebum.

DZIAŁANIE 
• zapewnia najwyższy stopień zmatowienia skóry na wiele godzin
• wygładza twarz
• pozostawia na skórze delikatną poświatę, bez jednoczesnego efektu kryjącego
• nie zatyka por
• bez talków i parabenów,
• po zetknięciu ze skórą, daje transparentnego wykończenie, bez efektu bielenia skóry.

EFEKT
Perfekcyjna, matowa skóra, niesamowite uczucie lekkości



MOJA OPINIA:
Co do tego produktu pokładałam wielkie nadzieje...no cóż znów się zawiodłam. Niestety puder nie matuje mojej twarzy na tyle jakbym tego oczekiwała. Poza tym daje fajny efekt na zdjęciach.
Dla osób z normalną skórą powinien się spisać aczkolwiek na mojej mieszanej nie daje rady.
Mat utrzymuje się bardzo krótko bo może max 2 godziny a od podkładu HD oczekiwałam zdecydowanie więcej. Nie zapchał mnie a to już jakiś plus heh. Ogólnie mam mieszane uczucia no ale dalej będę go używała. Może z czasem coś się między nami zmieni;p


A Wy macie te produkty? Znacie? Używacie? Dajcie znać.
Jestem ciekawa wszystkich opinii...Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz